dimecres, 7 de març del 2012

Sorpresa al taller de costura!

Com ahir vaig parlar del taller de costura de Costureras Salvajes, avui vull parlar del taller on jo vaig cada dimarts a la tarda perquè ahir vam tenir una gran sorpresa.

Porto des de Setembre de 2011 anant al taller de costura que organitza l'Associació de dones per a nosaltres mateixes, al CIRD Joana Barcala de Mollet del Vallès. El CIRD és el Centre d'Informació i Recursos per a Dones, que fomenta la igualtat de gènere i és un lloc on grups de dones es reuneixen per a fer tallers, activitats i moltes coses més.

Bé, fins ara al taller de costura hem après a cosir i a arreglar-nos un munt de peces de roba, i sempre cosim tot a mà excepte si ens ho volem endur a casa per acabar-ho de fer amb la màquina. Tot i que no totes tenim una màquina de cosir a casa i no totes la sabem utilitzar... però a partir d'ara això s'ha acabat!

Perquè ahir des de l'Associació ens van comprar aquesta fantàstica Alfa Next 20!! I estem molt contentes d'aquesta nova aportació al taller, ja la vam provar una mica i funciona de meravella!! :)

També us deixo una foto d'ahir mentre cosiem i feiem patrons, que jo ja m'he començat a fer algun de samarretes. Fa dies que estic preparant un tutorial per arreglar-nos samarretes i també per fer-nos-les amb el patró. Espero tenir-lo acabat aviat!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada