dijous, 1 de maig del 2014

Calendari mensual 2014: MAIG / MAYO

El mes de maig será un mes crític per a mi. D'aqui a tres setmanes acabo el curs i ja podré dir que sóc tècnic electrònic, però fins llavors em queden dies de molta feina i examens finals. També serà un mes important perquè a finals acabo les pràctiques d'empresa i hauré de decidir quin camí seguir si no m'agafen per treballar allà. La veritat és que estic desitjant quedar-m'hi, així que desitgeu-me sort!

També he estat fent algunes coses de costura aquests dies, quan pugui ho aniré penjant al blog però mentrestant podeu anar veient coses pel meu instagram, que l'he obert fa poc :)

De moment penjo ja el calendari de maig, jo l'acabo d'imprimir i en res l'omplo de dates importants... cliqueu a l'enllaç de sota la imatge per imprimir-lo! Espero que el disfruteu!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada