dissabte, 28 de juny del 2014

Cosir i fer ampolles a Instagram!

Fa unes setmanes us vaig dir que havia obert compte a Instagram, però als pocs dies me la van tancar. Suposo que deuria fer alguna cosa malament, tot i que encara no sé quina perquè la seva política diu que et poden tancar per no haver complert alguna de les seves normatives... però no et diuen quina, ni què has fet malament.

Després d'un mes rumiant en si tornava a obrir-la, ho he tornat a fer.
Ara em podeu tornar a trobar com a @cosir_i_fer_ampolles. Espero que no me la tornin a tancar!

Hace unas semanas os dije que había abierto una cuenta en Instagram, pero a los pocos días me la cerraron. Supongo que algo hice mal, aunque todavía no se el qué. Su política dice que te pueden cerrar la cuenta por no haber cumplido alguna de sus normativas... pero no te dicen cuál de ellas, ni qué has hecho mal.

Después de un mes pensando en si volvía a abrirla, lo he vuelto a hacer.  
Ahora me podéis encontrar como @cosir_i_fer_ampolles. ¡Espero que no me la vuelvan a cerrar!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada