dilluns, 8 de setembre del 2014

Bossa per l'esmorzar o berenar / Bolsita para almuerzo o merienda

La setmana passada una amiga meva em va encarregar que li fes una bosseta per dur l'esmorzar perque volia regalar-li a la Noa pel seu aniversari. La Noa comença l'escola aquest any amb la filla de la meva amiga i va pensar que una bossa seria un regal molt útil.

La semana pasada una amiga me pidió que le hiciera una bolsita para llevar el almuerzo porque quería regalarsela a Noa para su cumpleaños. Noa empieza el cole este año con la hija de mi amiga y pensó que la bolsita sería un regalo muy útil.


Li vaig ensenyar a la meva amiga les teles infantils que tinc disponibles ara mateix i ella va triar la combinació. Aquesta tela de les nenes amb els ossos jo la trobo maquíssima!
Le enseñé a mi amiga las telas infantiles que tengo disponibles ahora mismo y ella escogió la combinación. Esta tela de las niñas con los osos yo la encuentro muy bonita y divertida.


Per a embolicar les bossetes de tela sempre utilitzo una bossa de paper amb el meu segell i també preparo una etiqueta on hi cuso un pedaç de la tela que he fet servir per fer la bossa.
Para el envoltorio de las bolsitas de tela siempre uso una bolsa de papel con mi sello y también preparo una etiqueta en la que coso un pedacito de la tela que he usado para hacer la bolsa.


Aprofito per dir-vos que si també voleu una bosseta per encàrrec us podeu posar en contacte amb mi a través del mail, el trobareu aqui. Espero que us hagi agradat!
Aprovecho para comentaros que si también queréis una bolsita por encargo os podéis poner en contacto conmigo a través del mail, que encontraréis aquí. ¡Espero que os haya gustado!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada