dimecres, 8 d’octubre del 2014

Motxilles de tela / Mochilas de tela

Avui us vull ensenyar una de les novetats en les que estic treballant des de fa un parell de mesos. A mitjans d'estiu em vaig plantejar la idea de començar a fer motxilles de tela, trobo que són molt pràctiques i a mi sempre me'n falta alguna quan vull sortir i he de dur quatre coses que no m'hi caben al bolso o a la ronyonera.
Hoy os quiero enseñar una de las novedades en las que llevo trabajando desde hace un par de meses. A mediados de verano me planteé la idea de empezar a hacer mochilas de tela, me resultan muy prácticas y a mi siempre me falta alguna cuando quiero salir y tengo que llevar cuatro cosas que no me caben en el bolso o en la riñonera.


Les primera motxilla que veieu és gran, te una mida de 31 x 38 cm i hi cap perfectament una carpeta o llibreta dinA4. Per darrera és tota negra i te forro per dins.
Estas mochilas tienen una medida de 31 x 38 cm y cabe una carpeta o libreta dinA4. Por detrás son todas negras y tienen forro por dentro.

La segona motxilla és petita, he volgut evolucionar amb les bosses de berenar que faig i vaig decidir fer-les una mica més grans i convertir-les també en motxilles. Te una mida de 26 x 33 cm, per darrera és tota de loneta i també te forro per dins.
También he querido evolucionar con las bolsitas de merienda que hago y decidí empezar a hacerlas algo más grandes y convertirlas en mochilas.


Aquestes són les dues primeres motxilles que vaig fer, però a les properes fires que faci en podreu trobar més i quan tingui llesta la botiga on line també hi seran. Les trobeu pràctiques, també? Espero que us agradin!
Estas son las dos primeras mochilas que hice, pero en las próximas ferias que haga podréis encontrar más y cuando tenga lista la tienda on line también estarán. ¿Las encontráis prácticas, también? ¡Espero que os gusten!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada